Puslapiai

2012 m. gegužės 22 d., antradienis

Pritaikyta sodybai

Pagaliau prisiruošiau pabaigt...subalansavau dėžę savai sodybai...vidų išklojau natūralia lino drobe ir neliečiau jokiomis sintetinėmis priemonėmis, mat dar nenusprendžiau ką tiksliai joje laikysiu...man pati medžio struktūra iš savęs labai graži, todėl būtų nusikaltimas tokį grožį slėpt po dažais...mano sodybos devizas "kuo daugiau autentikos ir natūralumo"...link to ir ėjau :) Dabar prikroviau cinamonų lazdelių ir gvazdikėlių, užkoncervavau kuriam tai laikui-lai prisigeria pyrago kvapo


2 komentarai:

  1. super super super.Labaiiiii:)
    Iloniuk,o kaip mano kiškutė gyvena.Gal turi jos foto pas tave.Noriu tokį konkursėlį bloge suorganizuot:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiukas...o zuikė laaaabai gerai gyvena sodyboj, buvo po žirginėliais pasodinta, atnešė dovanėles, tik va nupaveiksluot tai nenupaveikslavau, bet manau bus dar progų jai įsiamžint, augalų juk begalė pas mane :)...KONKURSĖLIAI MAN PATINKA, UŽEISIU PASICEKAVINTI :)

    AtsakytiPanaikinti